• רוצה להצטרף!
    • מדווחים ומשפיעים
    • בא לי להתנדב :)
    • תרומה לעמותה
  • הפעילויות שלנו
    • בלי פקקים! פשוט נוסעים
    • מהיר ועכשיו
    • ניירות עמדה
      • דו”חות ביקורת הציבור
      • ניירות עמדה
    • תחבורה ציבורית לאיזורי תעסוקה
    • רב קו
      • ביטול תשלום אצל הנהג – רפורמה חובבנית
    • נתיבי תחבורה ציבורית
      • מדריך לבוחר/ת (בתחבורה ציבורית)
        • מדריך לבוחר/ת (בתחבורה ציבורית) – הצהרות מועמדים
    • פעילות מקומית
    • משחררים את הפקק לדירה
    • קו במבחן
  • קצת עלינו
    • אודות
    • ועד מנהל
    • צוות הארגון
  • טופס דיווח
    • טופס דיווח למוקד 15 דקות
    • המדריך לזכויות הנוסע בתחבורה ציבורית
    • למה חשוב להתלונן על כל דבר שקורה לנו בתחבורה הציבורית?
  • תביעות קטנות
    • תביעות קטנות
    • פורמטים של כתבי תביעה להורדה
    • פסקי דין של תביעות קטנות
    • כמה פיצוי לדרוש?
    • المرشد لتقديم مطالبات صغيرة
  • הצלחות
  • צור קשר
    • שאלות נפוצות
    • צור קשר
    • מיפוי וסקר תחבורתי
    • סדנאות ומפגשים
    • תלמידים מזיזים את התחבורה הציבורית
  • English
  • עברית
Menu
  • רוצה להצטרף!
    • מדווחים ומשפיעים
    • בא לי להתנדב :)
    • תרומה לעמותה
  • הפעילויות שלנו
    • בלי פקקים! פשוט נוסעים
    • מהיר ועכשיו
    • ניירות עמדה
      • דו”חות ביקורת הציבור
      • ניירות עמדה
    • תחבורה ציבורית לאיזורי תעסוקה
    • רב קו
      • ביטול תשלום אצל הנהג – רפורמה חובבנית
    • נתיבי תחבורה ציבורית
      • מדריך לבוחר/ת (בתחבורה ציבורית)
        • מדריך לבוחר/ת (בתחבורה ציבורית) – הצהרות מועמדים
    • פעילות מקומית
    • משחררים את הפקק לדירה
    • קו במבחן
  • קצת עלינו
    • אודות
    • ועד מנהל
    • צוות הארגון
  • טופס דיווח
    • טופס דיווח למוקד 15 דקות
    • המדריך לזכויות הנוסע בתחבורה ציבורית
    • למה חשוב להתלונן על כל דבר שקורה לנו בתחבורה הציבורית?
  • תביעות קטנות
    • תביעות קטנות
    • פורמטים של כתבי תביעה להורדה
    • פסקי דין של תביעות קטנות
    • כמה פיצוי לדרוש?
    • المرشد لتقديم مطالبات صغيرة
  • הצלחות
  • צור קשר
    • שאלות נפוצות
    • צור קשר
    • מיפוי וסקר תחבורתי
    • סדנאות ומפגשים
    • תלמידים מזיזים את התחבורה הציבורית
  • English
  • עברית

בת-ים אל תישארי מאחור!

31 ביולי 2017 15:42 אין תגובות dafna

יוסי בכר, אל תתקע את התחבורה הציבורית!

בשנת 2016 הצטרפה עיריית בת ים לתכנית ‘מהיר לעיר’, תכנית נתיבי התחבורה הציבורית בגוש דן שאמורה לתת העדפה לתחבורה ציבורית ולגאול אותנו מהפקקים.

לתכנית זו הצטרפו 18 עיריות בגוש דן מתוך הבנה כי חייבים לתת העדפה לתחבורה ציבורית כדי שלא נבזבז זמן יקר בפקקים.

נתיבי תחבורה ציבורית נהוגים בכל העולם והופכים את התחבורה הציבורית למהירה ויעילה כיוון שהם עוזרים לה לעקוף את הפקקים.

לצערנו, יוסי בכר שינה את דעתו ומפחד מפגיעה ברכב הפרטי וכעת הוא מעוניין לסגת מתכנית מהיר לעיר ולא להקצות נתיבים לתחבורה ציבורית.

יוסי בכר מתעלם מן העובדה שיותר מ40% מתושבי בת-ים נוסעים בתחבורה ציבורית לעבודה ושקווי תחבורה ציבורית מרכזיים מאד בגוש דן (כמו קו 1, 25, 18, 40, 125 ועוד) נוסעים בעיר.

יוסי בכר גם טומן את ראשו בחול ומתעלם מן העובדה שגוש דן נמצא במשבר תחבורתי חמור, הפקקים הולכים ומתארכים ולפי התחזיות בעוד מספר שנים מועטות נבלה עוד שעה (!) כל יום בפקקים.

 

הפתרון כמובן הוא תחבורה ציבורית מהירה ויעילה שנוסעת על נתיבים משלה.

בואו נדרוש מיוסי בכר לקיים את הבטחתו ולקדם נתיבי תחבורה ציבורית!

נתיבי תחבורה ציבורית
« הקודם
הבא »
לתמיכה ב 15 דקות
  • דף הבית
  • קצת עלינו
  • טופס דיווח
  • רוצה לשמור על קשר
  • רוצה להתנדב
לתמיכה ב 15 דקות

כל הזכויות שמורות ל-15 דקות בע"מ 2019

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס