top of page

    טופס הגשת דיווח

*שימו לב - אין מענה פרטני לדיווחים 

אנו שומרים ומנתחים דיווחים אלו ופועלים מול משרד התחבורה, הרשויות המקומיות והמפעילות לשיפור השירות בהתאם.

במקרים פרטניים יש לפנות למוקד פניות הציבור של העמותה בכתובת - moked@15minutes.co.il

0 / 500

פרטי מגיש הדיווח

תודה! הדיווח נשמר במערכת הארגון

רוצים לדבר איתנו?                

זקוקים למענה פרטני? כתבו לנו ל- moked@15minutes.co.il
מוקד פניות הציבור שלנו פעיל במהלך השנה, למעט חודשי הקיץ. 

*בשל המלחמה, המענה במוקד פניות הציבור איטי מהרגיל.

מוקד פניות הציבור שלנו מסייע מדי יום לנוסעי התחבורה הציבורית ברחבי הארץ. אלפי פניות מגיעות אלינו דרך האתר, המייל והפייסבוק. הפניות נוגעות לכשלים ובעיות בשירותי התחבורה הציבורית הקיימים ולשירותי תחבורה ציבורית חסרים במקומות שונים בארץ (בעיית תדירות, איחורים, דילוג על תחנות ועוד). מוקד הפניות הוא הקשר הישיר שלנו עם ציבור הנוסעים ובעזרתו אנחנו מקבלים תמונת מצב ברורה ועדכנית על מצב התחבורה הציבורית בארץ. הפניות כולן נבדקות, מסוננות ונענות בהתאם.

רוצים לפנות למשרד התחבורה? למפעילות האוטובוסים?

לא בטוחים מהן הזכויות שלכם כנוסעי תח"צ?

תחבורה ציבורית חשובה לכם?
סייעו לנו להמשיך לפעול -

bottom of page