שבע שנים לאחר שנוסד בידי פעילים חברתיים, נהפך ארגון 15 דקות לפה של נוסעי התחבורה הציבורית בישראל ולמחולל השינויים הגדול בענף: “משרד התחבורה מנותק מהציבור ושורץ לוביסטים. נוסעים מרגישים שאין להם כתובת – ולוואקום הזה נכנסנו”
למי פונים כשנתקלים בליקויים בתחבורה הציבורית: כשהאוטובוס לא מגיע לתחנה, האם יש טעם להתלונן בפני משרד התחבורה, הרשות המקומית או להתקשר למפעילת האוטובוסים? בשנה האחרונה יותר מ-1,000 ישראלים החליטו לדלג על הביורוקרטיה ועל התשובות הלקוניות של הגופים המוסמכים. הם פנו למוקד הפניות של עמותת 15 דקות – ארגון נוסעי התחבורה הציבורית.
לכתבה המלאה של אורן דורי, כתב הרכב והתחבורה של דה-מרקר