"שבע שנים לאחר שנוסד בידי פעילים חברתיים, נהפך ארגון 15 דקות לפה של נוסעי התחבורה הציבורית בישראל ולמחולל השינויים הגדול בענף" (מתוך כתבתו של אורן דורי, דה-מרקר)
לאלו שיפורים הבאנו?
למעלה מ-500 שיפורים פרטניים בשירותי התחבורה הציבורית בוצעו בעקבות פעילות מוקד 15 דקות, שמקבל כ-1,300 פניות בשנה.
מאות שיפורים בשירותי התחבורה הציבורית בוצעו על ידי משרד התחבורה והמפעילים בעקבות פעילות מוקד הפניות.
בין הקווים שדחפנו להפעיל: קו 15 בירושלים, קו 146 בחולון, קו 266 בפתח תקווה ועוד רבים אחרים.
סקרים בשטח ופעילויות מקומיות הובילו לתוספת שירות אוטובוסים של למעלה מ-70% ביישובי צפון הנגב, באר שבע, ראש העין ופתח תקווה.
השתתפות וניצחון בעתירה לעליון בנוגע לשבעה מכרזי תחבורה ציבורית בישראל.
קידום תכנית "מהיר לעיר" - 18 רשויות מקומיות בגוש דן חתמו על הסכמים לסלילת 300 ק"מ של נתיבי תחבורה ציבורית חדשים.
עלייה מכל הדלתות בקווים עמוסים בגוש דן, ירושלים, חיפה ובכל באר שבע בעקבות קמפיין מוצלח.
עשרות קווים מהירים לאזורי תעסוקה הושקו בזכות פעילות הארגון.
עלייה דרמטית בסיקור התקשורתי בנושא התחבורה הציבורית בעקבות פעילות הארגון.
מתכננים מתנדבים בארגון השפיעו על 12 תכניות בנייה חדשות שיכללו תשתיות תחבורה ציבורית.
Comments